Los erover
snelheden van groepen - Afdrukversie

+- Los erover (http://www.loserover.freebb.be)
+-- Forum: Los erover (/forum-1.html)
+--- Forum: Chat (/forum-2.html)
+--- Discussie: snelheden van groepen (/thread-22.html)

snelheden van groepen - marc - 03-04-2013 09:05 PM

Wanneer er niet genoeg volk is om de groep te splitsen wordt er in 1 groep gereden en wordt de snelheid aangepast zodat iedereen kan volgen. Daarom een oproep aan iedereen om mee te komen rijden, bij grote opkomst kunnen we opsplitsen ( snelle groep en iets mindere groep ). De groep van Geert daar weet ik niks van op dit moment, sorry daarvoor.

RE: snelheden van groepen - Roel - 03-04-2013 09:34 PM

Volledig akkoord, we bouwen gewoon samen langzaam op. Seizoen is nog maar pas begonnen.

Ik weet niet hoe het er zondag aan toe ging, maar kan van zaterdag alleszins zeggen dat er voorbeeldig in groep gereden werd.

RE: snelheden van groepen - marc - 03-04-2013 10:18 PM

zondag gemiddelde van 25.5 over een afstand van +/- 60 km

RE: snelheden van groepen - Ferdy - 03-07-2013 01:39 AM

(03-04-2013 09:05 PM)marc schreef:  Wanneer er niet genoeg volk is om de groep te splitsen wordt er in 1 groep gereden en wordt de snelheid aangepast zodat iedereen kan volgen. Daarom een oproep aan iedereen om mee te komen rijden, bij grote opkomst kunnen we opsplitsen ( snelle groep en iets mindere groep ). De groep van Geert daar weet ik niks van op dit moment, sorry daarvoor.

Ik wil eind van deze maand een +200km rit rijden en ga mijn vrije (fiets) tijd optimaal gebruiken. Daarom rij ik in maart niet meer met de groep mee. de goesting om te gaan fietsen is groot......ritjes van plm 60km met de ganse groep kunnen gezellig zijn maar toch...

grtjs ferdy

RE: snelheden van groepen - Geert - 03-27-2013 10:26 PM

yo, de mannen en vrouwen
groep 2 start zondag om 09.00 aan de barrier, we zijn al met 4